FANDOM

Tomoko Kuroki
Tomoko kuroki 36282
Płeć Kobieta
Kolor włosów Czarny
Kolor oczu Zielony
Rodzina Tomoki Kuroki (brat)

Hahaoya Kuroki (matka)

Chichioya Kuroki (ojciec)

Ki (kuzynka)

Debiut w anime Odcinek 1
Debiut w mandze Rozdział 1
Seiyuu Izumi Kitta

Tomoko Kuroki (黒木 智子) często przedstawiana jako desperatna, samotna i obłąkana, wciąż jednak próbuje zdobyć popularność wśród rówieśników. Czasem jest też zboczona. Nie zważając na to jest dość optymistyczna (na przykład podczas rozdziału 2/odcinka 1 twierdzi że znalezienie chłopaka zajmie jej miesiąc).

Zdarza jej się fantazjować o dwuznacznych sytuacjach z jej koleżanką, Yu Naruse. Tomoko ma młodszego brata Tomoki'ego oraz kuzynkę Ki.

WyglądEdytuj

Tomoko ma długie, czarne włosy, które zazwyczaj są nie rozczesane, a przynajmniej na takie wyglądają. Grzywka zasłania jej prawe oko. Jest posiadaczką zielonych tęczówek. Zazwyczaj ma wory pod oczami, spowodowane jest to graniem i oglądaniem anime w nocy. Tomoko mierzy 140 centymetrów (według anime- odcinek 12) i jest calkiem szczupła. Natura nie obdarzyła jej jednak kobiecymi kształtami i kobiecą urodą, przez co dzień w dzień narzeka. 

ZwiązkiEdytuj

Yu NaruseEdytuj

Tomoko zaprzyjaźniła się z Yu w gimnazjum, gdy Yu dołączyła do jej klasy. Tomoko zaproponowała by zjadły razem lunch, po tym jak powiedziano jej by jadła go z przyjaciółmi, wierząc że zyska inicjatywę nad jej dobrą wolą. Yu próbuje przyjąć do ich grona Komi, jednak ona i Tomoko nie dogadują się najlepiej. Podczas głównej serii Tomoko kontaktuje się z Yu głównie prosząc ją o radę, jednak później i ona prosi Tomoko o pomoc i nawet zauważa jak dojrzała jest. Podczas festiwalu kultury Yu odwiedza jej szkołę, Tomoko próbuje sprawić by ją przytuliła więc zabiera ją do nawiedzonego domu. Tomoko sądzi że Yu jest rurociągiem.

KiEdytuj

Kuzynka Tomoko. Ki szanuje ją bardziej niż kogokolwiek w rodzinie. Bierze z niej przykład i nazywa ją starszą siostrą. Tomoko stara się wyglądać na jak najbardziej dojrzałą gdy Ki jest w pobliżu, jednak gdy poznaje osobę którą Tomoko wmawiała że jest jej chłopakiem wszystko się kończy. Po tym zdarzeniu próbuje być dla niej milsza by ta znów ją szanowała np. pokazuje jej jak wygrywa w karty z młodszym dzieckiem (choć musiała oszukiwać) czy dając jej pieniądze na Nowy Rok.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki